Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........

Re:Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 16. zář 2018 22:37 #188425

  • 23bus
  • Avatar uživatele 23bus
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Mám Caravellu 2 roky, 2.0 TDi, 110 kW, manuál, 8 míst, najeto 95000 km. Je to pracovně-rodinné auto. Olej měním po 15 tis., na autě jsem dělal 1x brzdy. Jinak nic. Co se praktických zkušeností týká... Dynamika motoru je dostačující, spotřeba 8.2 l. Olej mezi výměnami nedoplňuji. S autem jsem spokojený, ale má pár nedostatků. Při jízdě semtam vržou levé posuvky. Po promazání je na chvíli pokoj. Při prvním přejezdu retardéru jsem myslel, že jsem něco určitě urval. Od přední nápravy jdou opravdu velké rány. Celkově odhlučnění není nic moc. Stejně jako halogeny - ty prostě nesvítí. Co se týká vnitřku tak mi vadí horní kapsy dveří, blbě se mi z nich cokoliv vytahuje. Dále neustále se překrucující pásy v druhé řadě. A "koženka" na zadní lavici by mohla být odolnější. Jo a ve dvoukolce je to v zimě sranda. Obul jsem Michelin Alpin, ale stejně jsou to sáně... Ale celkově za mě určitě ano :-)

Odesláno z mého SM-G390F pomocí Tapatalk
Poslední úprava: 16. zář 2018 22:40 od 23bus.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: M.Z., mamba

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 24. lis 2018 18:22 #189388

  • long
  • Avatar uživatele long
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 344
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Předváděcí vozidla z Německa,má to cenu,už jenom skrz záruku,u nás 4 roky,a pokud ano,tak kde vybíráte,díky
VW T4
sen: T1 Samba
Poslední úprava: 24. lis 2018 18:25 od long.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 24. lis 2018 19:32 #189389

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2781
  • Obdržená poděkování 168
  • Karma: 35
Dovezené vozidlo záruka 2 roky . Koupené v ČR záruka 2+2 roky/200.000 km. Podle toho co nastane dříve.
V ČR www.auto-plus.cz
V EU www.mobile.de

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: long

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 15. led 2019 21:38 #190059

  • jason2211
  • Avatar uživatele jason2211
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 228
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Mám dotaz ohledně spotřeby paliva při regeneraci.
Jestliže motor neregeneruje při zařazené "6" a s plynem na podlaze podle palubního PC teče do motoru max 16,5litr (okamžitá spotřeba), při regeneraci a stejné situaci PC ukazuje okamžitou spotřebu i přes 20litrů.
Máte to stejně?

Jde mi o to, že když jedu trasu bez regenerace (občas se zadaří aby neproběhla) je průměrná spotřeba třeba o 1-2litry nižší než když auto cestou regeneruje.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 16. led 2019 06:55 #190065

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2781
  • Obdržená poděkování 168
  • Karma: 35
Ano při regeneraci je větší spotřeba paliva.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. led 2019 09:43 #190194

  • Midelos
  • Avatar uživatele Midelos
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 103
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
o trochu je vyšší, ale otázkou je, když to kulíš po dálnici zda to není výhodnější. Koukal jsem že při vysoké rychlosti je teplota výfuku tak vysoká, že saze ubývají i když neprobíhá nucená regenerace. Tudíš se svezeš a ještě vypaluješ :cheer:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. led 2019 10:41 #190196

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2781
  • Obdržená poděkování 168
  • Karma: 35
Ano na dálnici se to hodně spaluje samo. Když jsem měl ještě GP tak jsem dokázal najezdit i 700 km na jednu regeneraci .ale to byla z 90% cesta po dálnici.
Teď u T6ky jezdím max 200 km. Většina je ,ale městský provoz. Dálnice minimum.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. led 2019 12:40 #190200

  • Midelos
  • Avatar uživatele Midelos
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 103
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Ja ted v tech mrazech regeneruju dokonce po 80km!! Dalnice se mi povedlo okolo 650km ale totalne nalozenej nebo kdyz jsem tahl vozejk s maximalkou 130km/h jel jsem furt 140 dojel jsem Praha Jablunkov a zpet, bezmala 900km
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. led 2019 13:13 #190201

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 554
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 6
Jak poznam ze T6 140kw regeneruje?
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. led 2019 14:17 #190203

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2781
  • Obdržená poděkování 168
  • Karma: 35
Otáčky na 1.000 ,smrdí a hodně se točí ventilátor ,protože chladí. A nebo ještě jedna možnost a to dát do diagnostické zásuvky krabičku a přes aplikaci v mobilu koukat kdy a jak vypaluje.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 30. led 2019 19:35 #190340

  • jason2211
  • Avatar uživatele jason2211
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 228
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Vendys napsal:
Ano při regeneraci je větší spotřeba paliva.
tak to jo, mě pořád bylo divné že T6 2,0 TDI má vyšší spotřebu než T5 2,5TDI.
jezdím stále stejnou trasu 90% dálnice, tempomat 140-150.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 22. úno 2019 15:31 #190808

  • Guvson
  • Avatar uživatele Guvson
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 99
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 0
Facelift je na svete. T6.1
VW Multivan T6 HL TDi 110kW DSG
Poslední úprava: 23. úno 2019 11:50 od Guvson.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 22. úno 2019 19:22 #190811

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2781
  • Obdržená poděkování 168
  • Karma: 35
Interiér vypadá pěkně a na hodnocení exteriéru si počkám až to uvidím v reálu.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. úno 2019 11:15 #190819

  • Guvson
  • Avatar uživatele Guvson
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 99
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 0
Jj. Interier se povedl. Opet ale absence bezklicoveho startu je uz temer tristni. Stejne tak predpokladam ze i rucni brzda zustala ikdyz na zaberech neni videt. Z exterieru urcite zadni svetlomety. Ty se za me vic nez povedly oproti soucasnym.
VW Multivan T6 HL TDi 110kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 28. úno 2019 06:53 #190912

  • madbiker
  • Avatar uživatele madbiker
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Zdravím, přidám pár postřehu s Multivanem T6. Mám ho rok, koupený nový, motor 2,0BiT DSG, za rok najeto 60 000km.
Koncepčně jasná volba, často vozím náklad, více lidí, sportovní vybavení.....
Za mě tedy extrémě vysoká cena, ale s tím to asi každý kupuje. Během roku jsem měl asi 8 závad :) nic fatálního....skřípání 5 dveří, skřípání palubovky, samosklápěcí sedadlo řidiče - které se opravovalo 3x a prasklý výfuk u nějakého EGR potrubí.
Jinak řeším zvuky od přední nápravy, které vypadají jako by přeskočila pružina v uložení :(
Dále častá regenerace DPF, mám pocit, že snad pořád a nevyzpytatelná spotřeba, jsem schopen jet stejný úsek, ve stejném režimu za 7 ale i 10 litrů. Při regeneraci DPF motor nemá výkon, občas to naštve při předjíždění....

Takže když to shrnu, předražené pozlátko s bídnou kvalitou, ale přesto ho mám rád :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.206 sekund

Login