Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 28. úno 2019 07:36 #190914

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2822
  • Obdržená poděkování 174
  • Karma: 36
Můžu se zeptat je to verze 150kW nebo ta softwarově snížená ? Děkuji

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 28. úno 2019 13:18 #190918

  • madbiker
  • Avatar uživatele madbiker
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
150kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 28. úno 2019 15:22 #190919

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2551
  • Obdržená poděkování 134
  • Karma: 28
madbiker napsal:
Zdravím, přidám pár postřehu s Multivanem T6. Mám ho rok, koupený nový, motor 2,0BiT DSG, za rok najeto 60 000km.
Koncepčně jasná volba, často vozím náklad, více lidí, sportovní vybavení.....
Za mě tedy extrémě vysoká cena, ale s tím to asi každý kupuje. Během roku jsem měl asi 8 závad :) nic fatálního....skřípání 5 dveří, skřípání palubovky, samosklápěcí sedadlo řidiče - které se opravovalo 3x a prasklý výfuk u nějakého EGR potrubí.
Jinak řeším zvuky od přední nápravy, které vypadají jako by přeskočila pružina v uložení :(
Dále častá regenerace DPF, mám pocit, že snad pořád a nevyzpytatelná spotřeba, jsem schopen jet stejný úsek, ve stejném režimu za 7 ale i 10 litrů. Při regeneraci DPF motor nemá výkon, občas to naštve při předjíždění....

Takže když to shrnu, předražené pozlátko s bídnou kvalitou, ale přesto ho mám rád :)
-cena vysoká je
-kolínko u EGRu praská
-občas přeskakující uložení, bolest již od začátku T5, taky jsem měl a mám i nyní :-)
-regenerace se u mně pohybuje +/- 150 km při městském provozu, +/- 500km při delších trasách
-spotřeba skutečně nevyzpytatelná, někdy při regeneraci bych řekl že je výkon lepší :-)
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Maxxmaxx

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 09. kvě 2019 15:46 #192102

  • jason2211
  • Avatar uživatele jason2211
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 229
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
T6 110kW stáří jeden a půl roku najeto 85tis km, před týdnem auto odtaženo do servisu jako nepojízdné, výměna baterie na záruku.
V mé staré T5 vydržela baterka 10let, no časy se mění.
Nejlepší je že když zavoláte asistenční službu tak člověk na dispečinku asistence obvolal všechny servisy v Praze a nejbližší možný termín přijetí vozu do opravy byl až za měsíc. Nakonec se smilovali v mém "domácím" servisu a auto přijali. Jinak by mě auto stálo měsíc na dvorku protože dle rozhovoru se zastoupením VW musíte dát auto jen do autorizovaného servisu a to že není termín je vůbec nezajímá!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 09. kvě 2019 22:42 #192118

  • Guvson
  • Avatar uživatele Guvson
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 99
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 0
Ja po zime pustil v tech prvnich vedrech klimu a ejhle nic. Fouka pouze teplo. Jelikoz jsem byl proziravy tak jsem zajel pro radu ke znamymu do servisu. Behem deseti minut jsem odjizdel do autorizaku s tim, ze napln tam je jeste relativne dost ale vzhledem k tomu ze se netoci sahara, bude chyba nekde v elektronice ci klimakompresoru. Samozrejme termin v autorizaku za 14 dni nejdrive. Budiz. Tak to privezu a borec na me udivene kouka ze jsem objednanej? Chyba v IT nejspis. Budiz. Kdyz uz me auto vzali tak mu rikam ze mi nejde 12V zásuvka a z podkapoty v rohu strika kapalina, bo je praskla hadicka k ostrikovaci. Prvni den nevola, rikam si asi nejaka vetsi zavada na klime a nevedeji si s tim rady. Druhy den presne v poledne vola borec, ze klimu promerili a ze to fouka na 6°C a jestli chci tak mi ji doplni aby to foukalo chladnejsi. Rikam ok. Za hodinu vola ze je auto pripravene k vyzvednuti a ze uz jde domu ale ze tam bude kolega ktery mi vse vysvetli. Uz po telefonu se mi neco nezdalo. Ptam se kolik si mam pripravit. On ze to počítal ale uz nevi a zacal blekotat. Neco prej kolem 5tis. Malem jsem spolknul telefon. No nic, prijedu vecer pro auto a kolega vubec nic nevedel samozrejme. Rika ze ma akorat fakturu a predavaci protokol. Ja mu rikam ze chci ale vedet co se na tom delalo. On teda ze se vymenila pojistka na zasuvce a praskla hadicka plus naplneni 350g naplne do klimi. Cena 5200kc. Rikam ze mu to nezaplatim. Ze ty hodiny prace co si nauctovali nesedi z realitou. Jako aby den a pul stalo auto v servisu jen proto aby mi zjistili ze prej malo naplne v klime je docela dlouho a za druhy sem vedel ze tam bylo dost od meho mechanika ale vzhledem k zaruce sem jim to nemohl omlatit o hlavu. Nakonec me stahli cenu o 2 tis. a ja odjel domu. Tot takovy hajzli v autorizaku Olfin Car Trutnov.
VW Multivan T6 HL TDi 110kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 10. kvě 2019 07:16 #192127

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2551
  • Obdržená poděkování 134
  • Karma: 28
-ta hadička v rohu mi prasklai u T5 , jsou to stejná auta :-) , vymění se kus hadičky a naspojkuje.
-u klimatizace už není chladivo R134 , ale nové třídy chladiv, které jsou náročnější na cenu. Ono se to tedy se zdražováním R134, brzy srovná.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 13. kvě 2019 00:51 #192194

  • Guvson
  • Avatar uživatele Guvson
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 99
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 0
Na zdrazeni chladiva jsem byl upozornen a plne to respektuji. Me slo hlavne o to, ze za 1.5 dne nic neudelali a uctovali si hodiny prace navic a kdyz jsem se ohradil tak to priznali, takze jsem byl v pravu ja.
VW Multivan T6 HL TDi 110kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 07. čen 2019 15:20 #192784

  • madbiker
  • Avatar uživatele madbiker
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Tak mám posun :cheer: 70 000km, sedadlo se opět sklápí samo.
Byl se na to dívat nějaký garanční technik od importéra, konečně se snad dočkám, výměna sedadla....juchůůůů, trvalo to je třičtvrtě roku.....
Technik se taky hrozně divil, že mě prodejce nechal jezdit měsíc s prasklým potrubím EGR a nevyřešil tuto závadu okamžitě.
Holt koncern je koncern....

Mě moje první auto od VW přesvědčilo k rychlému návratu k BMW i když opravdu něco jako multivan nenabízejí :blush:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 16. zář 2019 16:26 #194391

  • 23bus
  • Avatar uživatele 23bus
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Mám na své T6 Caravelle 2,0 110 kW najeto 125 tis. Zatím šlape, olej měním po 15 tis. km,, mezi výměnami nedolévám.
Závady mimo svolávačky:
- prasklá hadice EGR ventilu
- cca každý druhý týden se uvolní tapec řidičova B sloupku a musím ho klepnout zpátky
- vrzající posuvky - promazávám
- prodřená řidičova pravá loketka viz. foto
- řidičovo sedadlo začíná mít prosezený levý bok sedáku
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 17. zář 2019 19:11 #194412

  • Maxxmaxx
  • Avatar uživatele Maxxmaxx
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Karma: 0
mulťa napsal:
madbiker napsal:
Zdravím, přidám pár postřehu s Multivanem T6. Mám ho rok, koupený nový, motor 2,0BiT DSG, za rok najeto 60 000km.
Koncepčně jasná volba, často vozím náklad, více lidí, sportovní vybavení.....
Za mě tedy extrémě vysoká cena, ale s tím to asi každý kupuje. Během roku jsem měl asi 8 závad :) nic fatálního....skřípání 5 dveří, skřípání palubovky, samosklápěcí sedadlo řidiče - které se opravovalo 3x a prasklý výfuk u nějakého EGR potrubí.
Jinak řeším zvuky od přední nápravy, které vypadají jako by přeskočila pružina v uložení :(
Dále častá regenerace DPF, mám pocit, že snad pořád a nevyzpytatelná spotřeba, jsem schopen jet stejný úsek, ve stejném režimu za 7 ale i 10 litrů. Při regeneraci DPF motor nemá výkon, občas to naštve při předjíždění....

Takže když to shrnu, předražené pozlátko s bídnou kvalitou, ale přesto ho mám rád :)
-cena vysoká je
-kolínko u EGRu praská
-občas přeskakující uložení, bolest již od začátku T5, taky jsem měl a mám i nyní :-)
-regenerace se u mně pohybuje +/- 150 km při městském provozu, +/- 500km při delších trasách
-spotřeba skutečně nevyzpytatelná, někdy při regeneraci bych řekl že je výkon lepší :-)
Pekný článok. Ja som v servise od začiatku stále. Auto má dva a pol roka a prvé dva roky som mal auto v servise spolu dva mesiace. Začalo to tesneniami dverí. Ktoré bolo chybne zlepené. Zlé lepidlo vo výrobe (podľa mňa). Cez šoférové dvere aj zatekalo. Teraz vo veľkej rýchlosti a bočnom vetre prefukuje. No nechceli to uznať. Že zlé nastupovanie do auta :) haha
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. zář 2019 08:46 #194518

  • Ssofer
  • Avatar uživatele Ssofer
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Zdravim vsechny majitele Téček
jsem majitelem T4 Generation 2.5 tdi 75kw + chip a to jiz 8 let a najezdem kolem 500 000km
Dale ma zena sharan 1.9 tdi 96kw + chip 118kw /375 Nm 202 000km poctivych,uzasny motor ASZ.

Bude to rok co zvazujem koupi T6 v Multivanu a po precteni vasich prispevku a shromazdeni informaci za cely rok vzkazuju do eteru NE!
NEdam mic pul za auto ktere sice krasne ale je kazove,ma motor s golfa,bi turbo pro mne svou spolehlivosti neni reseni,proste ty auta nejedou,serou se a jsou to nacesany blondyny jenz vam neustale vysavaj penize.

Jsem smutny kam az automobilovy svet dospel.S autama a kvalitou je amen.Konzum a kvantita na vzestupu.
Poslední úprava: 23. zář 2019 14:11 od Ssofer.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 23. zář 2019 12:34 #194522

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2822
  • Obdržená poděkování 174
  • Karma: 36
Bohužel základní problém ve vývojích motorů jsou v dnešní době emise . Já se těším na dobu elektromobilů,ale proč se mají v této době tak radikálně dusit aktuelní dieselové a benzínové motory. Na motoru je dnešní době navěšeno tolik věcí kterého zbytečně dusí a pak se stává, že ty motory nic nevydrží. V Evropě se stává zvykem, že výkon nahradíš maloobjemem a turbem. Bohužel tak to není.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 05. lis 2019 15:24 #195144

  • marcany
  • Avatar uživatele marcany
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 33
  • Karma: 0
I já přidám své zkušenosti, T6 kombi 2,0, DSG, 110kw, long, rok 2017, ujeto 60 000Km. Záruka 4 roky, nebo 200 000km. Auto jezdí málo naložené, nejčastěji 2 lidi + sportovní vercajk, 70 % dálky, 30% město, několikrát do roka větší akce na lyže, vodu, kola...
V 60 tis jsem byl ve VW na inspekci - výměna oleje v převodovce.
Dále jsem reklamoval:
- sáknoucí intercooler (uznáno, vyměněno),
- tesnění pod schodem u řidiče, utrhlo se a pod ním hned lehká koroze (uznáno, vyměněno),
- vrzání sedadla spolujezdce (uznáno, opraveno, zatím nevrže...)
- aretace křídlových dveří, hroznej bastl, při každém otevření v tom křupe jak blázen, když chci dvěře otevřít do široké polohy, tak se musí zatlačit na plastový nesmysl, který po pár měsících prasknul, navíc blbá obsluha (uznáno na levé aretaci a vyměněno)
- občas nesklopí pravé zrcátko (v servisu zrovna ok).
- dlouhodobě bojuji s nezávyslím horkovzduchem, někdy se samovolně vypne, řešil jsem to tu ve vláknu...
To jsou věci co se mi nashromáždili. Přístup přijímacího technika ok (sice teda nepoznal intercooler:-), a upřimě jsem mile překvapen, že ani moc neprotestovali a vše řešili.
Ve VW měli problém s tím, že si měním olej sám (15 000km), při případné reklamaci motoru bych musel dokládat faktury od servisu, kde výměnu provedli. Nějak nechápali, že to člověk může dokázat vyměnit sám...ví někdo jak to je? Když si olej měním sám (bez servisu) a nastal by reklamační problém (faktury od zakoupení oleje mám, normu dodržuji).
S autem jsem spokojen, mám ho rád :) jízda super, prostor super, atomat super, spotřeba ok, zatím (ťuk ťuk) žádný větší průser. Prázdné auto hodně drnčí a skáče.
Co nedokážu překousnout tak je celkové zpracování interiéru. Sem tam někde odstává plast, něco zavrže, pod sedadlama kluba drátů, řekl bych, že slabší tapec než v T4, zmíněné křídlové dveře atd. Vím, mám pouze lépe vybaveného transportera, ale i tak. Když tyto detaily srovnám (což jsem si řekl že dělat nebudu, ale nějak to nejde) s T4 co mám z roku 1994... ale to asi všichni víme...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 05. lis 2019 20:25 #195147

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 307
  • Obdržená poděkování 13
  • Karma: 3
A jak v servisu zjistuji ze sis ten olej menil sam? Tak proste neresetuje servisni interval, vymen olej a hotovo. Jde jen o to na kolika te pozene do servisu LL interval, protoze ten tu vymenu podle me nijak nemeri a proste to pocita pres palec podle poctu startu, teploty, spalenho paliva apod.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 05. lis 2019 21:45 #195150

  • marcany
  • Avatar uživatele marcany
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 33
  • Karma: 0
Nemají u auta žádný záznam o výměně oleje. Teď když jsem tam byl, tak mi ho chtěli měnit, poděkoval jsem a odmítl...na to mi řekli, že při problému musím doložit, že olej měním a dávám ten správný...měním si ho sám ikdyž mě auto žene do servisu na LL iterval.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.201 sekund

Login