Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 20. dub 2017 13:51 #175779

  • vztekloun
  • Avatar uživatele vztekloun
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
no tak koukám, že už z toho je "moje" vlákno. Díky admine za hezký nadpis:-) a omlouvám se evizovi za plevelení.
Není zač. Vendys
Hele dvoje šoupačky nechci proto, že se mi líbí, jak je ve stěně místo levých šoupaček schovaný výsuvný stolek. Přijde mi to takové praktické využití vnitřního prostoru, kdy v jednu chvíli můžeš mít prostor a v druhou chvíli naopak stolek.
Mám hendikepovanou dceru a cestování není úplně jednoduché. V jednu chvíli pořebuji prostě prostor, pak se mi zase hodí i stolek, ale nelíbí se mi ten posuvný kulatý stolek, který zabírá místo v prostoru pro cestující. Nyní máme Citroen C8 a tam mám dvoje elektrické šoupačky a každý den si říkám, je to fajn je mít, hlavně když vezu obě děti, ale mulťák mě uchvátil variabilitou, jak se dá prostor využít a tak si říkám, že bych to měl využít co nejvíc.

A taky si sobecky říkám, že to bude i pro mě pracovní vozítko a rád bych si občas někde zastavil, vytáhnul noťas a udělal nějakou práci (jezdím relativně dost po republice) a opět se mi ten stolek líbí víc, než ten kulatej.

Ale pravdou je, že si ho asi budu muset půjčit v BARTHu na víkend, abych si to vyzkoušel v realu. Pes, invalidní vozík, bágly atd..
Poslední úprava: 20. dub 2017 14:47 od Vendys.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 20. dub 2017 13:59 #175780

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • NYNÍ ONLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2560
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
Tak jasně, každému vyhovuje a líbí se něco trochu jiného. Znám také člověka co naopak šoupačky v levo nechce kvůli tomu stolku.
Já stolek zase nevyužívám vůbec, ale šoupačky pořád.
Ale určitě než se pro něco rozhodneš je lepší to vyzkoušet.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 20. dub 2017 14:07 #175782

  • vztekloun
  • Avatar uživatele vztekloun
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
no a do toho ještě řeším kvůli dceři (i sobě), aby bylo auto co nejpohodlnější a co nejtišší, proto tu tak vyzvídám, jak je to u koho s podvozkem, co tam má apod. Už jsem to u jednoho auta zažil a mohl bych napsat knížku o laborování s pružinami, tlumiči, pneumatikami a pod., přitom bejvalo stačilo vědět, že se dělá podvozek ve vícero variantách a nemuselo se mi to stát..
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 20. dub 2017 14:17 #175786

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • NYNÍ ONLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2560
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
než 16kola a brzdy bych volil jako kompromis "snížený" podvozek co má HL (není to tak vysoké co CL), 17kové brzdy (je to hodně znát), kola s pneu 215/60-17.
A přesně jak píšeš, vybavený CL je téměř stejně levný jako vybavenější HL.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Poslední úprava: 20. dub 2017 14:17 od mulťa.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 20. dub 2017 14:34 #175789

  • vztekloun
  • Avatar uživatele vztekloun
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
no pokud by byl rozměr 215/60 17 zapsaný v TP, tak by se o tom dalo přemýšlet, už jen kvůli těm brzdám. Ale jinak se toho nebojím, C8 je typycký francouz a mě to nevadí. naopak jsem si na to pohupování tak zvyknul, že když jedu ve svým Volvu, tak každá díra kterou vezmu ve mě vyvolá nával vzteku a to mám i na Volvu místo původních 18" hozený taky 16"
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 20. dub 2017 14:54 #175790

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • NYNÍ ONLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2560
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
máš je i v konfigurátoru v příplatkové výbavě
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 15:18 #175859

  • vztekloun
  • Avatar uživatele vztekloun
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
Tak v tom ležím a docela se mi ty 215/60 17 zamlouvají, ale na druhou stranu bych pořád bral raděěji ten vyšší podvozek co má CL v základu, prostě nějak nemám potřebu snižovat ho, byť o pouhé 2 cm a ubírat si tím na komfortu. Ale nikde jsem nevyčetl, že pokud si vezmu na CL místo 16" podvozku ten pro 17ky, tak zda jediné co se změní na podvozku budou brzdy, nebo zda se mění právě i ta výška a třeba i tuhost pružin. To že je podvozek nižší o 2cm jsem našel právě jen u toho dynamického podvozku který nechci a který je u HL automaticky.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 18:27 #175869

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • NYNÍ ONLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2560
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
Těžko říct, ale když je dynamický-snížený podvozek i 17" brzdy jako samostatná položka, tak by měl být ten základní z transporera.
Koukal jsem že u CL už to není z fin hlediska taková sranda, protože se k tomu asi musí objednat kola za cca 35 a k tomu brzdy za 3,5, tak už to celkem leze do peněz.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 18:59 #175871

  • vztekloun
  • Avatar uživatele vztekloun
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
taky mi to tak přijde. no uvidím, proberu to s obchodníkem.
jinak ta cena, no to je pravda, že ty 17 kola jsou již dost přepálená, to už bych fakt mohl vzít HL a byl bych na tom levněji než s CL, který už teď mám cenově stejně.

i když mi eviz psal, že jsou u něj 17 po Praze OK, tak kvuli ceně kol asi dopadnu tak, že nechám vše 16 a 17 kola muzu zkusit časem až si auto ošahám a když by byly v poho, tak upgradovat brzdové kotouče na 17 by pak už snad nemusel byt takový problém.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 19:14 #175873

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • NYNÍ ONLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2560
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
tím bych možná začal, někde se zkusit projet s obojí a vyzkoušet si to.
jsou jiné kotouče, brzdiče, držáky ... a pak ti budou 16ky na nic a budeš je prodávat a řešit dvě sady, dle mého hloupost.
je fakt že vybavený CL asi bude hodně blízko ceně HL a nebude zřejmě tolik vybaven.
další věc je že oni ani sami chudáci prodejci kolikrát k těm výbavám toho moc neví.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 19:45 #175874

  • vztekloun
  • Avatar uživatele vztekloun
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
njn, jenže ono se někde domluvit na projetí, nebo i zapůjčení T6 Multivana je asi nadlidský úkon, zatím jsem nikde nepochodil. Ani obyčejnou projíždku, všichni je mají prý zrovna prodáné apod. Aspoň si příští víkend půjčuji od Das RentAuto na 2 dny T6 Caravelu, tak uvidím na čem bude sedět (i když to bude zavádějící vzhledem k tomu, že je Caravelka longová).
Na druhou stranu aspoň si s ženou rovnou uděláme jasno, zda nám bude stačit krátkej mulťa nebo bude potřeba long:-)
Poslední úprava: 23. dub 2017 20:10 od vztekloun.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 20:50 #175876

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • NYNÍ ONLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2560
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
taky jsem měl takto půjčenou, byla na 16kách.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 21:09 #175879

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8801
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
Pravdou je, že Long se chová o hodně jinak než krátké auto. Ať pérováním, tak i jízdními vlastnostmi.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 23. dub 2017 22:13 #175882

  • vztekloun
  • Avatar uživatele vztekloun
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
Dá se to nějak shrnout do několika zásadních rozdílů? Sice si to již brzo vyzkouším, ale budu rád připravený
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Vzteklý Multivan aneb jak jsem ladil konfiguraci 24. dub 2017 10:08 #175903

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8801
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
Prostě delší rozvor, jinak rozložená váha na nápravy. Rozdíly jsou patrné hned po ujetí pár stovek metrů. Můj osobní pocit je dokonce ten, že long je v určitých případech a nerovnostech komfortnější, stabilnější než krátké auto.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.258 sekund

Login