Je pravda že v konfigurátoru jsou nějaké prvky výbavy co spolu kolidují. U californie těch chyb ještě více. Pro prvotní zorientování j to ale dostačující. Finální podobu doladíš s prodejcem. Pokud budeš potřebovat mohu také doporučit jednoho známého. Nevím, ale odkud jsi.
1)Jezdil jsem s obojím. 110kw jede velmi pěkně, na většinu toho co jezdím úplně dostačující, ale jsou situace kdy ten výkon chybí. V kopcích a navíc když tahnu přívěs jsem za 150kw rád. Jede to hodně dobře. Oproti 110ce úplně jiná liga. Spolehlivost motoru to se teprve uvidí. Počítej u 150kw s vyšší spotřebou.
2)DSG, pohodlné, řadí hezky, bál jsem se chování pod zátěží a s přívěsem, ale obavy se nenaplnily. I v kopcích s 2t na kouli se chová lépe než manuál. Opět, co vydrží se teprve uvidí.
3)Dlouhý se mi tolik nelíbí, větší problém s parkováním ve městě, v podzemních garážích. Ten prostor co má navíc by se hodil, ale ... Oboje šoupačky za mě určitě, pak je ale pouze 6míst. Mě by to třeba nevadilo, je to na zvážení potřeb. HL dle mého ve výsledku vyjde na stejno pokud se začne CL dovybavovat.
4) adaptivní tempomat, zastaví, vyzve k převzetí řízení, vozidlo se běžně rozjede na volnoběh, ale ad temp se sám neaktivuje.
5)nepozoroval jsem rozdíl u vozidla s nebo bez. Někdo si to nemůže vynachválit.
6)LED, svítí úžasně, bez nich je to taková "chudinka", automatické svícení paráda, horkovzduch, pokud využiješ, doporučuji origo, Navigace "Discover Media" dle mého soudu za ty peníze zbytečné, radio composition media vypadá, hraje a umí(pokud si objednáš zbylé funkce) to samé krom navigace.
4motion to si musí každý zvážit sám, stejně jestli když už tak zda s uzávěrkou nebo bez.
Je to asi jako s tím výkonem, využiješ to párkrát v roce, ale pak je to pecka.