Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 13. led 2020 11:57 #196025

Mám Multivan T6 TSI, 150kW s chipem od Profi Tuning, přední náhon, r.v. 2016, najeto 35tkm a průměrná spotřeba je kolem 10,5 litrů. Když se velmi snažím, tak to jede i za 8,5l/100km

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 13. bře 2020 20:33 #196854

T6 Caravelle Bitdi, 4mot, dsg, long - máme jí přes 3 roky, najeto cca 60tis.
Největší přednost (a to i před Multivanem) - 8 plnohodnotných míst + velký kufr. Máme možnosti i 9místného uspořádání, ale potom jedno místo je trochu horší (ale pořád snesitelné i pro dospělého), ale je minimální kufr (uspořádání 2+2+2+3).
Manévrování se sedačkama je určitě lepší než v Multivanu (jsou lehčí), hodně často měníme uspořádání, ale na dvoj a troj sedadlo jsou potřeba 2 lidi (nemusí být žádný vazby). Uspořádání 2+0+0+3 je super, mezi sedačky se nám vejde 5 velkých kol (29´).
Je to prostorné, multifunkční auto s rozumnou spotřebou (+-10).
Není to komfortní auto (ve srovnání s normálníma 4-5míst autama) - aerodynamický hluk, hluk od podběhů, tuhý podvozek (máme kvůli nosnosti zesílený s pneu C), mizerné rádio (a to bylo to nejlepší, co šlo).
Není to auto do města - parkování je tragedie, některé užší nájezdy se musí na několikrát.
Závady v záruce - haldex spojka odešla.
Motor je zatím bez problému, na velikost auta akorát (rozhodně netrpíme podmotorováním). Spojka na dlouhé trasy v pohodě, rozjíždění po městě žádný zázrak, ale jde si zvyknout.
Tak asi tak :-)
Poděkovali: Kobra11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 25. srp 2020 12:43 #198832

  • Honzyk
  • Avatar uživatele Honzyk
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 2
Ahoj,
tak poté, co jsem prodal našeho spacího Multivana (2004, 128kw, 4mot, AXE) jsem si říkal, že už nechci téčko ani vidět. A je to tu zas...:)
Začal jsem zvažovat co pořídit, zjistil, že alternativy jako Francouzská trojka stojí skoro stejně a skoro stejně se ser** a zase koukám po VW. Jelikož jsme 4, chce to zvedačku a chtěl bych zase 4MOTION..

Ale k dotazu: Zvažuju dovést 2-3 roky starou Californii z DE. Tudíž bude už mimo záruku. Na základě vašich víceletých zkušeností s T6, je to dobrý nápad? Co mne pravděpodobně čeká?
Zatím jsem si poznamenal problémový haldex, kolínko u EGRu a ta otravná regenerace.

Zajímá mne spíš ale váš názor na celkový nápad a důvody, případně zda mi uniká nějaké úplně jiná varianta.
Dík;)
VW T5 Multivan 128 kW 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 25. srp 2020 14:07 #198836

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2739
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Běžná věc je zmíněné kolínko u egru, u někoho po 30tis u někoho i po více jak 100tis, praská jak u 110 tak i u 150(146) verze.
Občas se objeví prasklá přední trubka vedení výfukových plynů.
Krátké trasy, zanáší se egr. Řeší se proplachem.
Vím o vyteklém tlumiči pérování, prasklé trubce u serva, vadném kompresoru klimatizace.
Co mám načteno tak roky 2015-polovina 2016, občas prasklá hlava a nějaké další věci.

O nějakém fatálním problému alá 132kw zatím nevím.
Regeneraci v podstatě nevnímám.

Také jsem si opakovaně udělal kolečko mezi jinými auty podobné kategorie, ale nic mně extra nenadchlo.
Hodně bude záležet na štěstí a na jednotlivém kusu, jak se k tomu choval předchozí majitel atd.
Poděkovali: Honzyk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 25. srp 2020 16:22 #198840

  • Honzyk
  • Avatar uživatele Honzyk
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 2
Díky Honzo,
praskla hlava mne trochu vydesila to uz znovu nechci:/ Nepamatujes si zdroj informace prosim?
VW T5 Multivan 128 kW 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 25. srp 2020 16:40 #198841

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2739
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Zejméma anglická a německá fora.
calibord.de
tx-board.de
t6forum.com
apod.
Zajímám se o to roky a vím že spousta toho co se kde napíše jsou nepřesnosti a dost často bláboly.
Hodně mám od známých co ty auta vlastní či vlastnily, od zákazníků i od lidí ze servisů ....
Poděkovali: Honzyk, Kobra11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 25. srp 2020 21:10 #198845

  • silvervan
  • Avatar uživatele silvervan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 714
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Také se podělím o zkušenosti po roce ježdění a 60tis
T6 HL 146kW 4M DSG
- oproti T5 je to neskutečně tichý vůz (mám navíc ještě ten akustický paket)
- výkon naprosto dostačující a brzdy jsou špičkové
- LED světla - T5 svítila také výborně, ale tohle mnohem lepší
- převodovka by chtěla upravit, aby tolik nepodtáčela, ale po dobu záruky to dělat nebudu
- přední origo Contíky to sežralo snad za 15-20tis, ty už nikdy nedám
- přední pneu jsou na venkovní straně zubaté, asi to dělá 4M, neumím si to vysvětlit
- spotřeba - dlouhodobý průměr 10,5L dá se jet i do 8L, s karavanem cca 12,5L
- byl jsem odpůrcem kůže, ale po roce užívání mi to vlastně vůbec nevadí
- ocenil bych kontrolku na probíhající regeneraci, třeba dnes jsem ji 3x přerušil :-( a to mě docela štve
- adaptivní podvozek - podle mě úplně zbytečná investice
- adaptivní tempomat - je velká škoda, že se nedá přepnout na normální (neadaptivní :-) a taky nechápu, proč se při zastavení chová jinak, než v ostatních vozech koncernu
- nosič kol - mám ten novější, co vypadá jako lešení, ale je o 100% lepší než ten starší typ, čtyři kola tak hodím za 5-7min a ani se nehnou
- jo a muzika - hraje to hůř než stará T5 :-( ale chápu, šetřit se musí na každém detailu
- záruční opravy - oba přední tlumiče (vyteklé)
- zámek PZ dveří - výměna
Takže shrnutí, vypadá to, že jsem si vlastně více stěžoval, ale není to tak, zatím převažují klady a doufám, že ještě pár let budou. Jsem rád že s ní mohu jezdit :-)
T6 Multivan 2,0 TDI 146kW DSG 4M - Německý plnokrevník ze stáje Highline edition
Eifelland Holiday 460TK 2001
Harley-Davidson Sportster XL1200C

TCCT - Transporterclub Caravan Team
A-team (Almara team)
Poděkovali: Kobra11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od silvervan.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 23. bře 2021 17:57 #201676

Mám taky 2 roky a nechtěl jsem 4 kolku. 146kw HL .Jezdím hodně a nepotřebuji balast. Celkem žere 9-10 litrů. Dálnice německo 13 litru (160-180)Mám sport podvozek 1BV a 18” kola. Do zataček sedí super. Mám problem že se boucham do hlavy o snižený strop vzadu. Nad 193 cm výšky se nedá tento vůz používat. Pro lidi kolem 2metrů ani vzadu bacha na to. To je lepší V 300 od mercedesu. Chlazení je ubohé slabé s ecosměsí startuje pomalu z 40 stupnů na slunci.
Je hodně dobře odhlučněný. Rozjezd je problem dost hrabe a musi se podhustit prední kola. Po sw updatu DSG v roce 2020 převodovky trochu zlepšení.
Stolek je ve skladu s prostředníma sedaky, mě stačí lavice ,která se opravdu nedá vyndavat to je masakr.
Světla vzadu jsem musel vyhodit za T6.1 ty maji obě couvačky a je vidět kam jedu. Světla na značku se musí zatemnit, oby bylo vidět lepe v noci z kamery.
Osvětlení v zadní časti vozu a kufru se musí přepojit na druhou baterku pod sedadlem řidiče aby to nezhasínalo na parkovisti nebo při nakládání to je šílenost. Mám teplovzdušné topení pro dlouhé stání a taky rozmrazení při -10 st. Je to nezbytné a rychlé řesení. Obzvlášt ,když se do vozu leze několikrát za den.
Mám tam Dynaudio hraje opravdu dobře. Koberec na podlaze byl omyl lepší a praktické je PVC na úklid.
Kůže alcantara dobrá, ale ne do Italie. Tam je problem že nejde nastavit klima na 28 jako u T4.
Sjíždí se vice gumy na levé straně, je tam nadrž a jezdím sám. Vydrží pneu max 2 sezony. Mam 60 tis km. Teď v COVID rok nejezdím. Čekám, až se bude jezdit.
Poděkovali: Kobra11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 30. srp 2021 09:48 #203156

Ahoj kde ti prosím dělali sw updatu DSG ...mám pořád podtočený motor a nikdo to neumí.Děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 09. zář 2021 10:03 #203455

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 217
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
To DSG se umí nastavit u T5. Někdo tam dával i odkaz na nějakého úpravce. Zkuste pohledat.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Poděkovali: Saidal

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 09. zář 2021 10:34 #203456

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2739
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 29. lis 2021 13:38 #204356

Ahoj po delší době,
tak i já trošku přispěju,
VW T6 HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG do provozu duben 2018, najeto málo, jen kolem 65.tis Km
Už jsem 2x měnil přední adaptabilní tlumiče ( jakože oba 2kusy 2x), EGR ventil, kolínko výfuku, zámek a dovírač zadních dveří, občas blbne centrál a momentálně
někdy nestartuje- zůstává otevřená klapka (ale stačí vzít kladívko a poklepat na určité místo-)) no a stejně jako jsem u T5 měnil motor, zde mě to čeká asi také,
jelikož to žere taky olej a dle info mám problémový motor.. to není stěžování, jen konstatování.
Jinak dlouhodobá spotřeba po Praze 10,3L, pokud jezdím venku tak kolem 9L, oproti T5 tišší, ale mám protihlukový paket , tak těžko porovnat.
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat
Poděkovali: Kobra11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 05. úno 2022 16:14 #205243

A co zkusenost konkretne s DCC? Dava smysl, nebo ne? Dali byste si ho znova nebo, pokud ho nemate, chybi vam? Konkretne zvazuju do 6.1 HL s dynamickym podvozkem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 11. úno 2022 13:56 #205315

No DCC mám, otázkou je, zdali bych ho volil znova.. Poznat to je, jezdím na Comfort a auto je měkčí než na standart, ale zase už jsem 2x měnil adaptabilní tlumiče a to poprvé cca15tis km a podruhe někdy po 30tis.km...
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat
Poděkovali: Kobra11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 14. úno 2022 23:09 #205331

juicevan napsal: No DCC mám, otázkou je, zdali bych ho volil znova.. Poznat to je, jezdím na Comfort a auto je měkčí než na standart, ale zase už jsem 2x měnil adaptabilní tlumiče a to poprvé cca15tis km a podruhe někdy po 30tis.km...


No tak to je dost, 2x ve 30 tis... Smula na spatnou sadu..? Ale zas uz 2x? Tak spatne cesty nebo vyrazne pouzivani konkretniho modu? Preci neni mozny, aby vsichni pravidelne menili po 15 tis.... Predpokladam, ze se na to aspon vztahovala zaruka?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.181 sekund

Login