Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 19. úno 2022 12:24 #205365

No v servisu tvrdili, že z výroby jich měnili spoustu, ale že jsem první. kterému mění i měněné..
Ne vždy je výhodou být prvním...
Nic méně 68500 a měním motor pro zvýšenou spotřebu oleje... už u druhého auta za sebou...
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 21. úno 2022 20:02 #205384

Tlumiče padaj u všech T6. VW asi těžce šetřilo. No a motory bi-turbo??Stále stejný trabl. Pokud to někdo honí , což u tak těžkýho auta musí, motor začne baštit olej.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 22. úno 2022 15:39 #205393

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 714
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Jj pravidelny servisni ukon u T6 pri 200 tis vymena motoru :-D (zvysena spotreba oleje).
Majitele si ale to muzou ale rozlozit do nekolika variant.
Ted vazne za posledni 1/2 roku jsem se setkal s trema majitelama 150Kw verzi vsichni menili motor do 200tis.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dins..

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 22. úno 2022 15:50 #205394

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2714
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 161
U T6.1 ještě nevím, ale u T6 majitelů znám několik.
Bohužel se začínají objevovat podobné problémy i u 110kw. Je jich méně a později, ale jsou.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 28. bře 2022 15:24 #205667

Tak jsem zvedavej... S vymenou tlumicu pocitam, v zaruce me to snad nebude tak bolet.

Co se motoru tyce, jezdim prevazne okresky, netaham tezky prives, nevalim 150km/h dalnici a planuju menit olej po 10-15 tis. max. To jako jestli i v tomhle rezimu se mi ten motor vysere, tak uz nevim...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 28. bře 2022 17:09 #205668

Pokud to budeš provozovat jak píšeš tak to něco vydrží. U Vw musíš být optimista, jinak si nic nekoupíš. Olej 5w- 30 po 10-12t a musí to fachčit. Tu vodu od fauve 0W-30 tam nedávej. Další emisní kurvítko.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 30. bře 2022 14:55 #205683

Dik za tip a olej!

A daj ti tam 5W-30, jestli je predepsanej 0W-30..? Kvuli zaruce.

Ja jsem VW optimista, mam 2 Passaty (CNG a Plug-in hybrid) a plna spokojenost. Nicmene teda tohle bude moje prvni dieselovy vozidlo v zivote, doted jen benzin, zemni plyn, elektro...takze mozna konecne zakusim, ze auta se taky muzou sypat:).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 30. bře 2022 15:02 #205684

Tak výrobce říká, že to musí plnit normu VW 507.00, což plní oba. Takže záruka nebyla porušena. Ale ve VW maj už pouze shell 0W-30. Jedině si přinést svůj, což jde jen někde.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 30. bře 2022 22:04 #205689

Ok, to je dobry vedet, tu normu, dik.

Jj, pamatuju si, ze driv na Jarove jsem si moh vlastni olej donest a vyuzival toho, ted uz to ale par let nedelaj.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 06. čen 2022 19:30 #206603

  • Petr55
  • Avatar uživatele Petr55
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 32
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj,
mám T6 150kW 4M DSG, rv. 2017, dovoz, kupováno jako roční s 30t. km, servis pouze autorizovaný, výměny po 15tis., nezávodím, z mé strany max. možná péče. Přidávám se k dalším, kdo byl do cca 75tis. bez problému, od té doby spotřeba oleje cca 3l na interval. Nyní mám 94tis., tj. 4tis po výměně a opět dolití 1l oleje. V servisu kontrola turba, prý mu nic není a další krok je údajně motor ven, kde jen rozborka/sborka v materiálu a práci bude x desítek tisíc + samozřejmě zjištěná závada což může být i výměna motoru.

Takže moje otázka na zkušenější kolegy zní:
- je při spotřebě oleje 0,2-0,3l/1000km na místě panika nebo je to ještě ok a jaká je ev. hranice pro paniku? (neřeším normu vw, ale vliv na dpf apod.)
- jaká jsou doporučení která by v ideálním případě pomohla, v nejhorším nezpůsobila další škody? Z diskuze jsem pochopil že používat olej 5W-30, co nějaký aditiva - někdo říká pomáhá někdo vyhozený peníze?
- kromě kontroly turba už opravdu není nic co by se ještě dalo zkontrolovat před kompletní rozborkou motoru?
- pokud by to směřovalo k výměně motoru jaký je doporučený postup abych měl aspoň co největší šanci na kulanci?

Budu vděčný za cokoliv, prodávat to nechci, v současný době není moc čím to nahradit. Nedělat nic a jen čekat až se to zhorší je mi taky proti srsti a jestli tam vw opět udělalo nějakou botu (viz CFC) jsem ochoten se na tom podílet (byť nerad), ale určitě si to nechci vyžrat sám...Dík!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 07. čen 2022 10:58 #206607

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2714
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 161
Bohužel to bude na motor.
Je problém s konstrukční či výrobní vadou. Zapékají se kroužky.
Optimální řešení je výměna motoru na kulanci.
Nevím jak to bude u dovozu. Ale vím že i po 5-6 letech se dala kulance získat.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.227 sekund

Login