Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 05. pro 2022 14:41 #207932

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Mě T5 BiTDI jezdila se spotřebou kolem 1l - 1,2l na 1000 km:
- pravidelně jsem při tankování doléval olej,
- výměna náplně po 10 tis,
- šetření za studena a při dálničních přesunech jsem hlídal teplotu oleje.
Najeto asi 33 tis km od 0,5l na 1000 km po 1,2 l na 1000 km ve 140 tis km celkem. Po výměně motoru a DPF mám najeto 40 tis a turbo původní zatím OK.

Turbo zajde buď na přepálený / chybějící olej nebo vezme za jeho při poškození DPF.

DPF po celou dobu běhalo a ke konci regeneraci co 80 km. Jezdil jsem jen delší trasy desítky a stovky km. Na nákupy mám benzínový 2.0l :-).
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Poděkovali: Lukáš Dostál

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 05. pro 2022 19:16 #207933

Problém je že ten spálenej olej všechno zaser. A pak je DPFko na výměnu ne na vyčistění. Egr a turbo taky trpí. Turbo zajde hlavně na ucpaný DPF a taky na klesající výkon motoru, který se snaží jednotka dohnat větší dávkou a přidáním na turbu.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: Lukáš Dostál

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zkušenosti po 2 letech. T6 2.0BiTdi 4motion dsg 21. úno 2023 23:37 #208439

Dávku si zjistím ve vcds? Kolik je normální hodnota?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.167 sekund

Login