Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Podtlak v chladícím systému

Podtlak v chladícím systému 09. čen 2020 16:23 #197982

  • Dgabe
  • Avatar uživatele Dgabe Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím, mám T6 Multivan 2016, 110kW, 2.0 Tdi
Již 8 měsíců řeším problém s podtlakem který vzniká v chladící kapalině po ujetí několia stovek km. Systém zahlásí zkontrolujte chladicí kapalinu. V tlak. nádobce klesne hladina pod minimum. Otevřu víčko a voda dostoupá na max. Voda se neztrácí jen vznikne někde podtlak. V autor. servisu měněno postupně kpl. hadice, nádobka chl. , víčko a pak egrventil. Nyní odpojili baypasem zadní čerpadlo topení. Problém se opakuje. A nakonec prý by to mohla být prasklá hlava. Na kulanci VW prý nepřistoupí z důvodu stáří vozu. Najeto teprve 115.000km. Nemáte někdo zkušenosti? Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 09. čen 2020 20:12 #197985

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 616
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 44
No kdyby to bylo hlavou tak se ti voda tezko bude vracet zpatky. pak bud voda naopak vari/pribyva tim ze se do ni tlakuje vyfuk az to prska ven, nebo se "spaluje" v motoru a tim ubyva. Pokud se nemeni slozeni chl. kapaliny coz ve VW jiste overili, tak mi stale prijde nejpravdepodobnejsi ze se ti nafukuje nekde nejaka hadice (zavzdusneni jste predpokladam eliminovali). Zkousel si zda to dela i kdyz nemas pustene topeni/klimu? Jak je na tom v momente natlakovani teplota kapaliny? Kdyz to vicko otevres, tak aby se voda vratila musi bezet motor nebo ne? Menili EGR ventil nebo chladic?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 10. čen 2020 05:39 #197994

  • Dgabe
  • Avatar uživatele Dgabe Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Zavzdušnění se eliminovalo, prováděli několikrát, hadice jsou bez nafouknuti, teplota vody naběhne na max.90 stupňů. Jezdil jsem s tím na zkoušku teď 14. dní s chybovým hlášením bez odvzdušnění víčka a stále teplota 90max. Vrácení vody je stejné jak za chodu tak při vypnutí motoru. Měnili EGR ventil. Bez zapnuté klimi se to také projevilo. Úplně bez topení jsem to nezkoušel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 10. čen 2020 06:25 #197995

  • Dgabe
  • Avatar uživatele Dgabe Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Zavzdušnění se eliminovalo, prováděli několikrát,
hadice jsou bez nafouknuti, teplota vody naběhne na max.90 stupňů.
Jezdil jsem s tím na zkoušku teď 14. dní s chybovým hlášením bez odvzdušnění víčka a stále teplota 90max.
Vrácení vody je stejné jak za chodu tak při vypnutí motoru.
Tak na faktuře je psaný chladič zpětného vedení výfuk.plynu,servomotor, skříň a jednotka, tak nevím jestli toje EGR jak jsem psal původně,
ale cena byla za 40.000,- tak nevím .
Bez zapnuté klimi se to také projevilo.
Úplně bez topení jsem to nezkoušel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Dgabe. Důvod: úprava textu

Podtlak v chladícím systému 10. čen 2020 07:47 #197997

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 616
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 44
To vzali z hurta.. tak mas komplet novy okruh EGR.. mno.

V chladicim okruhu by se mel dat zmerit tlak, bohuzel s tou jizdou to neni uplne jednoduchy, nicmene podle me tam nebudes mit podtlak ale pretlak - zkus na studenem motoru a az ti zmizi voda promackat hadice od chlazeni, podle me budou po zmizeni vody tvrdy, tzn. ze ti to tlakuje chladici okruh. Ten je delany na normalni tlak a jak se to natlakuje hadice se roztahnou (i kdyz to neni okem videt) a voda "zmizi". Pokud z toho ale nejde vyfuk tak to tlakuje vzduchem, co je ten lepsi pripad. Ja bych nejdriv menil jen tesneni pod hlavou, to je relativne za pak korun.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Poděkovali: Dgabe

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 10. čen 2020 10:37 #198001

  • Dgabe
  • Avatar uživatele Dgabe Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Dnes jedu do VW tak si poslechnu co kluci vymysleli za další varianty.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 12. čen 2020 13:58 #198047

Řešil jsem toto na mojí T5 již 2x, a vždy to bylo vadné těsnění pod hlavou (při 155tis a při 235tis). Po výměně těsnění se problém ztratil. Podruhé se dělal i repas hlavy s přebroušením. Od té doby se závada již neobjevila.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 132kW 4x4
Poděkovali: PavelH

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 12. čen 2020 14:29 #198048

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 616
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 44
Tak. Zodpovedny servis pri vymene tesneni zajisti rovinnost hlavy (brouseni pokud je potreba) a tlakovou zkousku.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 23. čec 2020 11:31 #198531

Ahoj měl sem ten samý problém a byl děravý chladič spalin u egr ventilu . Koupil jsem nový 13.000 a opraveno

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 03. srp 2020 22:02 #198602

To stejné na T5 2.5 2004. Včetně výměny termostatu a kdovíčeho - kromě těsnění.

Aktuálně mi došla trpělivost a s podezřením na prasklou hlavu to chci už prodávat s vadou motoru. Poslední komentáře mě jen nahlodaly to ještě zkusit a nechat někde zkontrolovat to těsnění... budu rád za výsledek u původního tazatele :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.190 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/