Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Podtlak v chladícím systému

Podtlak v chladícím systému 15. říj 2022 08:12 #207548

Kdybys to napsal takhle hned na začátku, že nedolíváš, ušetřil by si mi čas. Tak teď jsem to pochopil. Intercoller můžeš rovnou vyloučit, ten ti nic nenatlakuje. Pokud je prasklý, uniká kapalina do saní a motor to zbaští. Takže dolejváš. To není tvůj případ. Tohle dělá tlak z válců, který se dostává do chladicího systému. Ten zavzdušní a zvětší tlak v soustavě. Protože nikde jinde není totiž extra větší tlak( 1-1,5Atm), ani v sání ani v chladiči spalin. Kdežto ve válcích je až 30Atm, když to hoří tak 50Atm. A tam pak stačí skulinka, která to nafoukne jak balón.
Takže těsnění pod hlavou udělali němci blbě, což by mě nepřekvapilo. Uměj jen měnit nic spravovat. A nebo je prasklá hlava a to je ta horší varianta. Tak a je to vyřešený. Jeden obrázek jak má vypadat přebroušená hlava. Musí být hladká jak sklo. Whauk
.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od sharik 4x4.

Podtlak v chladícím systému 22. lis 2022 09:35 #207804

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 5
Že zmizne kapalina v nadobce a pak se při otevření víčka "vrátí! znamená, že je tam pořád někde vzduchová bublina nebo se tam nějak vytváří (třeba tím špatným těsněním pod hlavou).

Já mám tedka auto v servisu a dělá se těsnění pod hlavou, rovnou budem dávat chladič spalin, protože to je také problémový komponent. Tak až se to všechno udělá, tak můžu říct, jestli to pomohlo a na kolik to asi tak vyjde... :-D
Jinak když jsem auto odvzdušnil (třeba 3x), voda mizela málo. Pokud jsme jen dolejval, tak voda mizela rychleji, to znamená, že se tam opravdu někde tvořila bublina, které se zvětšovala.

Při testu splodin v expanzce se to bohužel také potvrdilo. Po otevření tam nic cítit nebude.
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 06. čec 2023 21:28 #209655

  • Vlada#
  • Avatar uživatele Vlada#
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Multivan T6 150KW 4x4 HL
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
mám stejný problém. Mizi a zase se vrací chladící kapalina v nadobce. Kdyz je motor ohřátý, povolim vicko nadobky, tak se nadobka zaplni skoro cela kapalinou. Obcas trochu doliju - 1dcl. Zaroven netopi topeni vzadu. Diagnostika motoru hlasi chybu: necitelna teplota kapaliny zpetneho vedeni vyfukovych plynu.
Pokud se nekomu porilo vyresit, tak predem dekuji za rady. 2.0 BiTDI 150Kw 140tis na 90tis novy motor. Cely blok.
Vlada

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 06. čec 2023 21:54 #209656

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 5
Pokud to netopi, je potreba poradne odvzdusnit podtlakovou sadou.
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Podtlak v chladícím systému 26. čec 2023 13:24 #209774

  • Vlada#
  • Avatar uživatele Vlada#
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Multivan T6 150KW 4x4 HL
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Zavada vyřešena vymenou EGR.
Praskly chladič EGR a celkove ucpany.
Zahada s mizenim kapaliny vyresena.
Vlada

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.141 sekund

Login