Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Servisni úkony na T6.1 110kw cxf

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 21. úno 2021 20:32 #201236

Nechápu proč VW stále něco mění, když to doposud fungovalo.
VW T6.1 Multivan long 110 kW r.v. 2021

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od hak.daniel.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 21. úno 2021 20:41 #201237

  • JirkaT
  • Avatar uživatele JirkaT Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
U mne se servis kliky povedl až na potřetí.
Bylo mi i řečeno, ze je potřeba dávat pozor kam směřuju tlak wapky při umývání.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 21. úno 2021 23:26 #201240

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Ty kliky jsou nějaké vylepšené, tak se musí měnit :-) Snad na to má být i svolávačka.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 21. úno 2021 23:45 #201242

  • JirkaT
  • Avatar uživatele JirkaT Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
V rámci svolavacky jsem odjížděl s funkcnima dverma řidiče až na 3. pokus. Mimo svolavacky mi při 30tkm menily rozvodovej řemen a napínací kladku, auto si před opravou piskalo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 14. bře 2021 22:29 #201589

Já měl stejný problém s řidičovou venkovní klikou. Naštěstí to bylo na předváděčce.
Odemknu auto táhnu za kliku, klika se hýbe ale dveře nic. Si říkám zase nějaký nový fíčury a ono klika kaput. :D.

Jinak Olej jsem měnil po 10 tis. A v Origo servise sem dal něco přes 7 tis korun.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 14. bře 2021 22:42 #201590

  • JirkaT
  • Avatar uživatele JirkaT Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
Tak to maj všude stejný. Zatím jsou to musky, tak hlavně aby neprilitly masarky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 17. bře 2021 21:52 #201621

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Ja mel hlášku na olejovy servis nedavno v 25tis km a na Jarove jsem platil 5800Kc s DPH. Uctovali myslim 6,5 litru v nejakem paketovem balicku, kde je ten olej "levnejsi"...
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 18. bře 2021 06:40 #201622

  • JirkaT
  • Avatar uživatele JirkaT Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
Hezká cena, to jsi měnil olej poprvé? Někde jsem prave slyšel, ze auto samo pozná v jaké kondici olej je a o výměnu si řekne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 18. bře 2021 21:48 #201627

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Tcka maji uz snad od T5 vypocet koeficientu kvality oleje (menuje se to nejak jinak), dela se to na zaklade mnozstvi startu, mnozstvi spotrebovane nafty a mozna jeste poctu regeneraci nebo tak neco) a rika se tomu promenny interval. Takze ano, auto si rekne, problem je, ze vyrobci natahuji ty podminky pro vymenu na dvojnasobek kvuli marketingu a ekologii, ale cenu pak chteji za litr dvojnasobnou - akorat motor trpi, takze pak nastavaji pribehy s vybrousenyma valcema apod. a zaplati to hadej kdo..
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 26. bře 2021 09:28 #201698

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4

JirkaT napsal: Hezká cena, to jsi měnil olej poprvé? Někde jsem prave slyšel, ze auto samo pozná v jaké kondici olej je a o výměnu si řekne.

Ahoj, měnil jsem si sám v cca 8tis, pak cca 18tis a pak cca 25tis a to jsem to vezl do servisu, když se to rozsvítilo. Interval jsem nenuloval, takže si auto myslelo, že je tam pořad ten první olej. Nevím, jestli je to dobře nebo ne.
Počítá to studené starty, krátké trasy, počty regenareca, nedokončené regenerace atd. Moje auto jezdí převáždě dálku. Na jeden studený start někdy i 1800km na otočku s celkovým počtem 4 starty.

Co mě ale trochu znepokojuje, že jsem při převzetí auta na Jarově ujel asi 10km a rozsvítila se mi kontrolka "Vysoká hladina oleje", tak jsem tam druhý den zajel, aby to odsáli, protiože bylo opravdu přes MAX, ale technik mi řekl, že jsem dneska druhý a auto mu tam musím nechat, že to možná špatně regeneruje a přibývá nafta v oleji. Prý není možné, aby ten jejich stroj připravil více, než dle VIN dovolí. Osobně se mi to moc nezdá, ale možná jsou technologie opravdu tak daleko… Tak jsem odjel, protože tím jezdím cyklem tomu moc nevěřím... doma jsem odpustil cca 0,2l, ryska ukazovala MAX, tak jsem to nechal, ale nepomohlo to, opět po chvíli kontrolka "Vysoká hladina oleje", ale nechal jsem to, auto jelo otočku cca 1200km, pak jsem opět odpustil cca 0,5l, měrka ukazuje tak 60% mezi MIN-MAX a opět se rozsvítila po 10km kontrolka „Vysoka hladina", ale při měření je pořád na těch cca 60%tech měrky, takže nafta se do oleje nedostává, tak nevím... mám už další cca 3000km a pořád 60% měrky a pořád „Vysoka hladina oleje", tak si myslím, že je to vadné čidlo, které po ohřátí dává špatnou hodnotu oleje…

Pořád se mi tam pod víčkem tvoří bílá emulze-krém. To je prý normální, že tam kondenzuje voda, ale odkud se tam bere nevím :-D
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 26. bře 2021 13:49 #201700

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Ja teda nevim, je to relativne novy auto, ale do toho oleje nemusi jit jen nafta, muze tam jit i voda nebo co horsiho vzduch nebo vyfuk. A to mi skoro prijde ten tvuj pripad, protoze napeneny olej ne jen nemaze, nejde cerpat, ale vytvari bilou "emulzi" a muze zpusobovat i to blbnuti cidla, jakmile se olej napeni... otazka je taky co tam na jarove nalily jestli olej nebo jarovovou vodu.. to byl pokus o vtip, kazdopadne chyba se muze stat vsude a treba to je nejakej vadnej olej s penidlem, nekdo nekde blbe vyplachne trubku a je to.

EDIT: Jinak olej je hydrofilni, natahuje do sebe vodu a ta pri zmenach teplot muze zase unikat a kondenzovat. Je to normalni a taky kvuli tomu se olej meni.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 10. kvě 2021 14:20 #202164

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Jak jsem psal vyse, v cca 26tis Km jsem delal 1. garancku na Jarove a auto mi od prevzeti psalo porad "Vysoka hladina oleje" odsal jsem, kontroloval, dolil, kontroloval, dolejval a porad to stejne. Hladina byla porad stejna, 30-60% rysky. Nic nepribyvalo, spis ubyval. Pak jsem v cca 38tis km delal olej doma a od te doby mi to nepise nic. Ve 44tis se mi rozsvitila kontrolka "Vymena oleje za 9000km" tedka mam asi 46tis, tak se budu objednavat na servis, asi zase na Jarov... Co jsem si vsiml stitku v motoru, tak tam davaji 5w-30 LL III, ale dle normy by mel byt 0w-30. 0W je nova nahrada za 5W, ktery se daval drive, napadlo me, jestli ten jejich davany 5W neni uz moc "skladovy".
Po domaci vymene nenuluji interval.

Jinak chapu, ze ty dnesni oleje na sebe dokazi navazat naprosto vse a ze napeneni neni to, co by motor potreboval...
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od bordel.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 10. kvě 2021 14:40 #202165

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
S tema olejema to je fakt peklo.. no taky je teoreticky mozny, ze ten olej byl treba moc ridky/ciry/vzlinavy a cidlo to proste spatne detekuje.. ja teda netusim na jakem principu to cidlo funguje, ale jestli to ted umi i moc vysokou hladinu oleje, tak tam budou cidla dve a urcite tam jeste delaji nejakou chytristiku jako rozdil z tech dvou cidel... 0W-30 davaj tusim az posledni rok ci tak neco ne?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 11. kvě 2021 06:33 #202172

Oleje 0W-30 se začlo používat kvůli ekoteroru a hlavně od týdoby do VW přešlo k Shelu , aby ušetřilo. Já dávám stále stejný olej , který je lety vyzkoušený. 5W-30 LL Castrol Edge Profesional. Je vyvynut ve spolupráci s VW a byl dodáván do prvovýroby. Na oleje Shell se přešlo od ledna, kdy přišlo velké zdražování všeho možnýho, protože VW má finanční problémy. Takže za vším hledejte jen peníze.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 11. kvě 2021 06:38 #202173

Hladinový snímač je tam jeden. VW trvalo 15let než pochopili, že je potřeba hlídat i horní hladinu oleje. Francouzi to dělaj už min. 20let. Hrůza.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.243 sekund

Login