Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Servisni úkony na T6.1 110kw cxf

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 11. kvě 2021 07:38 #202174

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Peníze za změnou dodavatelů bezesporu jsou.
Neřekl bych ale že to bude o finančních problémech, ale o schopnosti vyjednat cenu a další podmínky při požadovaných parametrech a snaze výrobce protlačit se do prvovýbavy.
Renault třeba přešel od Elfu ke Castrolu.
Mimochodem, myslím že Shell dostávám u AutoJarov již několik let, ale nechce se mi hledat faktury.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 11. kvě 2021 12:26 #202176

Shell se protlačil v ČR do autorizáků už dříve. To upekli u importéra Porsche Praha. Ale do prvovýroby až letos. Je to konkurenční boj. Ale VW to s tím zdražování už přehnalo. Některé díly o 300%. To už je lichva. Příklad-origo segrovka 8mm z 12kč na 96kč za kus!!!výrobní hodnota halíře. Tak jsem si jich objednal v železářství 100ks za 40kč. Nebudu podporovat zlodějinu. Všechny podporovaný DPFka z 12-15tkč na 35-45tkč.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 11. kvě 2021 12:36 #202177

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Ceny DPF to je vůbec šílený příběh. To je hrozný úlet.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 12. kvě 2021 10:58 #202193

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Zase chápu, že je to velká firma a ten provoz neco stojí. Ono je ve finale možná jednodušší prodat pár lidem litr za 799Kč (Na benzince jsem včera koulka a stoji 843Kč :-D) než ho prodat s nějakou 20% marží a mít ten stejný zisk na obratech. Protože ty objemy zaměstaní více lidí, vice času, prostory pro skladování...
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 12. kvě 2021 20:47 #202201

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Tyka se to jen T6 nebo obecne DPF? Chystal jsem se, ze ho pred dalsi TK na T5 vymenim a poctive jsem stradal.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 18. říj 2021 14:34 #203975

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Němá někdo seznam úkonů, kdy se co má dělat na T6.1?
Dříve toto bylo v servisní knížce, vzduchový filt po xx km, palivový po xx km, žhavičky po xx km nebo o x letech nebo úkony každcýh 60tis, 120tis, 180tiskm atd.
Dneska se serviska již nedává a v manuálů to není...
Mám přes 100tis km, po záruce a poslední samotná výmena oleje za 7600Kč ve mě vzbudila myšlenku, že tam už asi nechci jezdit a budu si to dělat sám...
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 07. pro 2021 09:46 #204436

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4

covex napsal: Mesicne 10-15tis km? To budes kazdy mesic menit olej a filtr...

Tak je to cca rok v provozu a mám 125tis km, auto mi mesic stalo v Bulharsku kvuli zadrenemu podavacimu cerpadlu v nadrzu, byla natankovaa nejaka spatna nafta OMW premium :-D.
Tedka jedu na prohlidku (absolutne nechapu ty intervaly, první 50tis (vsechny filtry), pak 95tis čiste prohlídka bez výměny čehokoliv a tedka 130tis).

Jinak je to asi prvni zavaznejsi zavada. Mám nyní problem, auto po startu nahlasi chybu ABS/ECS, nefunkcni asistent rozjezdu do kopce, zavada na regulaci naklonu a obcas se rozsviti chyba rizeni. Mám obavu, ze by to mohla být jednotka nebo spatna kostra (mam odtahovku, tak mozna nekde oxiduje na ramu). Koncem tydne uvidime. Moje diagnostika hlasi spatne zadni cidlo.
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 26. dub 2022 23:58 #205965

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Tak v prosinci probehla oprava spatne elektro instalace nastavbaru plosiny. Některe spoje kabelu sul uplne znicila, nektere kostry byly KO a proto auto vykazovalo chyby vsech systemu. Od te doby je vse ok. Jeste v ramci opravy elektroinstalace se prislo na problem s NOX senzorem, tak se dal novy, jinak zatim vse bez problemu. Nyní mám 180tis, pomalu budu resit rozvody. u toho se udelaji zhavicky a premyslim, co dalsiho se ma delat ci udelat preventivne.

Zatim jsem nedohledal zadny servisni plan :-|
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 31. srp 2022 22:38 #207237

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Momentálně mám přes 255tis km. Auto nějak funguje, za tu dobu, zase dostalo několik nových dílů, běžnou údržbu, nějaké geometrie, desinfekce klimatizace, tepování... a řešíme drobné závady. V letě jsem kupoval nový disk, jelikož jeden praskul. Je to již druhý prasklý disk na zadní nápravě. Kupoval jsem nový origo VW.
190tis km, nová rozvodová sada včetně klínového řemen a napínáku, dával jsem origo VW, další výměna oleje v převodovce
240tis km nový vodní chladič, také origo. Původní byl ve spojích trochu zoxidovaný, tak jsem pro jistotu dal nový.

Momentálně cca 15tis km řešíme, proč kolísá voda chladící kapaliny a trochu se ztrácí. Po ohřátí klesne, po vypnutí motoru a odpuštění expanzky se zase vrátí. Na delší trasu kolem 1tis km je potřeba něco dolít. Uvidíme, jestli to bude EGR nebo intercooler. Víčko expanzky jsem dal nové, ale nepomohlo to :-D
Posledních cca 3tis km, padá do nouzového režimu, pří táhlém kopci s motorem pod zátěží se rozbliká žhavení a přestane táhnout. Elektromagnet v měnič tlaku to není, podtlakové hadičky vypadají v pořádku, tak asi špatná membrána na ovládání turba. Všiml jsem si, že při puštění plynu je slyšet nějaký vzduch, buď saje nebo utíká. To před problémem nedělalo.

Mám připravené origo přední kotouče a destičky. Budou to 1. kotouče a řekl bych teprve 2. destičky. Destičky mají maso tak do 270tis km, kotouče by ještě trochu vydržely, ale dám to jako komplet, myslím, že nevydrží do dalších destiček. Rovnou asi dáme novou brzdovou kapalinu. Zadní destičky nemám na seznamu, ale myslím, že jsem taky už jednou měnil
Pomalu začínám hledat zimní sadu pneu. Baterku jsem dával v zimě novou a zatím se netváří, že by chtěla odejít. Jinak asi žádný zásadní problém. Když pominu nedávno v jeden den 2x bouchla pneumatika, kdy druhá se musela řešit odtahem auta...
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg
Poděkovali: prosa

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 19. kvě 2023 22:12 #209260

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Dlouho jsem tu nebyl :-)

255tis km, podtlaková baňka pro regulaci tlaku turba vykazovala spatnou hodnotu tlaku a auto padalo do nouze, tak jsem sehnal novou, ale zase to nikdo nechtěl zkalibrovat, tak jsme dali nové turbo, aprotože od výrobce byla dodací lhůta 4-5týdnů, koupila se origo fabricky repasovaná verze. Na první pohled vypadá, jako fungl nové, možná to ani repas nebyl, jelikož se jich zatím moc neprodalo. Proběhla demontáž EGR chladiče, ten se tvářil, že je v pořádku, tak se vrátil, ale ve finále jsme o cca 2 měsíce později dali stejně nový. Dělal se olej v převodovce a zadní tlumiče.

280tis km, velká akce: dávali jsme nové těsnění pod hlavou, kvůli zavzdušňování systému, test spalin potvrdil, že jsou spaliny v chladícím okruhu. Intercooler jsme vyloučili, po natlakovaní se nikde voda neobjevila, EGR jsme předtím zkoušeli. Při té příležitosti jsme dali nový EGR chladič, a jak víme, tak 300tis km (kolikrát i 40tis km) je už asi jeho hranice životnosti, takže jsme tento slabý článek motoru dali prostě nový. Dále pak žhavičky, včetně té s čidlem, hlava se otlakovala a srovnala, proběhl test vstřikovačů. Došlo také na první přední kotouče a 2. destičky, olej v převodovce.

Nyní. 360tis km, dával jsem nové zadní kotouče a desky, mezi tím 6x olej a stěrače, 1x prasklý disk, na zimákách je vidět trochu pilka, tak letní budu víc sledovat a uvidíme, jestli budou potřeba nové tlumiče. Jedny origo se dávaly kolem 250tis km, pilka na vzorku byla ale značná, tak uvidím, jestli dám opět origo, kde mam cenu 3tis/ks nebo zkusím BILSTEIN - B4, 1700Kč/ks nebo ještě levnější KYB, taky mě čeká opět olej v převodovce.

Po létě zase rozvody ve 400tis km, klínové řemeny, napínák a kladky a píská mi tam nějaká řemenička, tak to se udělá rovnou s tím. Možná preventivně uděláme řetěz na olejovém čerpadle.
Už před tou malou GO jsme řešili, proč auto na volnoběh a v nízkých otáčka trochu poškubává/ vibruje. Trochu jsem doufal, že se do válce dostává voda, ale po opravě těsnění se to nezlepšilo/nezměnilo…
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 20. kvě 2023 00:06 #209261

  • Murphy97
  • Avatar uživatele Murphy97
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • VW pozitivni
  • Příspěvky: 166
  • Obdržená poděkování 26
Vratil jsem se zpatky v tomto vlakne a jestli dobre pocitam, tak mas za presne 30 mesicu najeto 360.000km.
Ja za uplne stejnou dobu 47.000...
To je fakt masakr. Klobouk dolu!
VW T6.1 Multivan DSG 110kW
VW Golf VII DSG 85kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 23. kvě 2023 16:01 #209291

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
drsnej nájezd
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 30. čen 2023 00:22 #209600

  • bordel
  • Avatar uživatele bordel
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
Mám ho v provozu nějak od Vanoc 2020, takze letos na Vanoce to budou 3 roky - 36mesicu, cca 12500km/mes, to je jak jsem predpokladal...

2020: 3 805 km
2021: 124 134 km (měsíc stál v servise v Bulharsku, kvuli spatne podavaci pumpe)
2022: 158 994 km
2023: 87 300 km
T6.1 110kw PPP - odtahovka s nosností 2000kg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 30. čen 2023 08:19 #209602

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166

bordel napsal: Mám ho v provozu nějak od Vanoc 2020, takze letos na Vanoce to budou 3 roky - 36mesicu, cca 12500km/mes, to je jak jsem predpokladal...

2020: 3 805 km
2021: 124 134 km (měsíc stál v servise v Bulharsku, kvuli spatne podavaci pumpe)
2022: 158 994 km
2023: 87 300 km


Koukám že jsi to už stočil :-)
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mulťa.

Servisni úkony na T6.1 110kw cxf 02. čec 2023 09:08 #209618

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
To je mnozstvi najetych km za dany rok. nebo mozna pokazde od noveho motoru? :)
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.197 sekund

Login