Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: EGR ventil T6 2,0/110kW

EGR ventil T6 2,0/110kW 15. čen 2020 17:29 #198079

  • PAVIK
  • Avatar uživatele PAVIK Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, jako čerstvý majitel Caravelle (r. 2015) řeším závadu na EGR, kdy diagnostika ukazuje P046C00 - Snímač polohy recirkulace spalin - nevěrohodný signál. Předpokládám, že bude EGR přicpaný. Má smysl to čistit nebo rovnou koupit nový? Popř. dělala by to ta trubka s vlnovcem, kdyby byla načatá? Vypadá to, že ještě nebyla měněná. Auto jede, rozbliká se kontrolka žhavení, někdy ubere výkon (netahá turbo), někdy ne. Vždy po vypnutí a zapnutí klíčku se to na nějaký čas srovná... Má natočeno cca 62000km. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

EGR ventil T6 2,0/110kW 17. čen 2020 11:03 #198107

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1993
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
No ja nevim T6 nemam, ale ucpany EGR po 62000km to by bylo dost divny. Ja bych teda spis sel po dratech nebo samotnem sensoru, tam bych na zavadu veril spis.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

EGR ventil T6 2,0/110kW 17. čen 2020 23:35 #198121

  • PAVIK
  • Avatar uživatele PAVIK Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
No, také mi to přišlo dost brzo, volal jsem do VW, co stojí nový origo (13.300,-Kč). Tam sdělili, že je možné, aby byl před smrtí, měnil se v průběhu výroby na jinou verzi. V označení se liší jen písmeny na konci. Původní díl má číslo 04L131512T a inovovaný 04L131512CF. V čem přesně se liší nevěděl, ale s původními byl dle jeho slov zřejmě nějaký problém... Jinak i zanešený klidně může být. Na benzínovém Opelu mi zdechl minulý měsíc při nájezdu 108000km a tam jsou saze minimální

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

EGR ventil T6 2,0/110kW 18. čen 2020 11:06 #198128

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Možná bych to zkusil ještě nechat propláchnout.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

EGR ventil T6 2,0/110kW 18. čen 2020 14:22 #198133

  • PAVIK
  • Avatar uživatele PAVIK Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
A už ho někdo na tomhle motoru vyndaval? Nikde jsem nic nenašel. Jen na nějaké maďarské diskuzi, že se pak snad musí dělat nastavení přes diagnostiku. To bych byl v řiti, VAG nemám...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

EGR ventil T6 2,0/110kW 14. čec 2020 21:49 #198458

  • PAVIK
  • Avatar uživatele PAVIK Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
Takže jak se věci mají. EGR vyměněn za nový a kód chyby P046C00 už se neobjevil. Radost netrvala dlouho. Chvíli po odjezdu že servisu opět blikající kontrolka žhavení, padnutí do nouzáku a kód chyby: P2006 Intake manifold runner control stuck closed bank 1a.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

EGR ventil T6 2,0/110kW 18. bře 2022 22:57 #205556

  • geodet
  • Avatar uživatele geodet
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 51
  • Obdržená poděkování 6
V poslednich dne mne to hazi chybu
P0401 Nedostatečný průtok recirkulace výfukových plynů, ale zatim nepozoruju zadne zmeny v jizde.
T6 Kombi 2016 103(132)kW
T5GP Kombi 2015 103(134)kW (prodáno)
T5GP Kombi 2011 132kW BiTDI (prodano)
T5 Kombi 2006 96kW (prodano)
Subaru XV 2021
Hyundai Getz 2007

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od geodet.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.153 sekund

Login