Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Kouř z motorového prostoru

Kouř z motorového prostoru 09. čen 2025 10:00 #212227

• Majk
  • Avatar uživatele Majk Autor tématu
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Obdržená poděkování 0
Prolezl jsem starší témata, ale moc jsem se toho nedozvěděl a jsou už starší tak třeba se to už někomu podařilo vyřešit. Občas se mi stane, že po zastavení mi jde kouř z motorového prostoru a to fakt hodně. Jde to ze spodní části. Když vypnu motor tak to přestane, takže to nejspíš nebude nějakým kapajícím olejem (to by to čoudilo pořád). Měl jsem to u mýho mechanika, ale říkal, že se mu nepodařilo najít místo kde by mohl být únik splodin. Ten brutální kouř jde jen občas, ale poslední cca 2 měsíce cítím zplodiny v kabině a to pořád jak nastartuju a běží motor. Díky moc za nějaké rady nebo řešení co by to mohlo být.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Kouř z motorového prostoru 12. čen 2025 08:39 #212232

• covex
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Obdržená poděkování 226
No hele ono toho moc neni kde by to "utikalo". Ze to mechanik nenajde je divny, ale obcas je do tech mist blbe videt. Ono proste vyfuk jde do svodu, do turba, EGR (malo) a DPF (pokud mas).
Takze typicky - svody tesneni hned podle bloku motoru, praskle svody, tesneni mezi svody a turbem, tahlo ovladani turbodmychadla (ale to je mala dira), tesneni EGR trubek (obvykle male uniky) a EGR chladic (pokud je ruply muze to hulit dost)... no a ruply DPF...dal uz by to asi nehulilo do motoru.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Kouř z motorového prostoru 12. čen 2025 12:48 #212233

• Majk
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Obdržená poděkování 0