Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 2,5 TDI svody výfuku

T5 2,5 TDI svody výfuku 01. čec 2017 00:28 #178108

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 372
  • Obdržená poděkování 24
  • Karma: 5
Tak svody v autě,turbo vyčištěné. Bylo plné sazí v té komoře mechanismu naklápění. Zjevně z dob kdy to nemělo a kouřilo.
Svody vypadají dobře ale montáž docela mazec. Ta skládací příruba je šílenost. Teď jak jsem dal všechno na nová těsnění tak to jede parádně. Táhne to prakticky už od volnoběhu což nebylo ani po koupi.
Přílohy:
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 08. pro 2017 13:28 #181202

  • mekie
  • Avatar uživatele mekie
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 153
  • Obdržená poděkování 10
  • Karma: 1
Máte někdo zkušenost s těmito svody? Taky budu muset měnit. auto.bazos.cz/inzerat/82934778/Litinove-...GMULTIVAN-25-TDi.php
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 05. bře 2018 16:03 #182686

  • ocech
  • Avatar uživatele ocech
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Karma: 0
potřebuji radu

chci měnit svody někde to tam fouká a tak když už to bude dole tak chci nový. je to díl 070253031F

našel jsem

od FIRMY LRT (němci)
www.autodoc.cz/lrt/7619239

nebo na eBay originál za cca 5100,-


jak je možný že se to tady prodává za 14000 a víc?
Poslední úprava: 05. bře 2018 19:57 od Vendys.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 05. bře 2018 16:25 #182690

  • janoxl
  • Avatar uživatele janoxl
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Pozri na bazos.cz, njeco som tam nedavno videl, aj nove kusy.
Multivan 2,5tdi 128KW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 20. čen 2018 21:19 #185683

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1413
  • Obdržená poděkování 104
  • Karma: 25
Páni kluci,vy co máte namontované litinové svody na motorech AXE(namísto origo plechových). Můžete napsat prosím popravdě kolik na nich máte najeto, jak se auto chová (průběh výkonu stejný/lepší/horší) ,zda je hlučnější,případně odkaz?Ale opravdu pravdu ;)

Mě origo praskly,dal jsem nerez-jelo to v pohodě,po 18.tis.km praskly...

Pak jsem koupil litinové - montáž děs,hlučnější (když stojím vedle auta),auto jelo jak se zapřáhnutým vozíkem (vnitřní průměr otvorů ve svodech až o 1,5mm menší oproti originálu) najeto 500km a šup ven.

Koupeny originál přímo z VW -auto jelo normálně....ale zas praskly. Ovšem i s prasklými origo to jede lépe jak s litinovými...(těmi co jsem měl já).

Takže hledám vyzkoušenou a funkční možnost a tuším nejsem sám...díky ;)
VW T5 Multivan 2,5TDI
Ten Dým Ignoruj gang
A-team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/
Poslední úprava: 20. čen 2018 21:26 od dusanhaya.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 21. čen 2018 11:52 #185689

  • blackhouse
  • Avatar uživatele blackhouse
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 257
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
Po 18 tisících praskly? To je divný ne? Já dával na Tranďáka nové nerez, ale hned jak došly, tak jsme je srovnaly. Nové jsou i tak pěkně křivý a mám na nich těd cca přes 30tisíc km a pohoda. Jinak teď mám mulťu a co jsme s LáďouT5 nechápali, tak to nemá filtr pevných blbostí a jsou tam origo litinové svody. (motor AXE)
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 22. čen 2018 20:38 #185761

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 82
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Jak poznám netěsné svody, když jsou z auta venku? Očouzený nikde nejsou, jsou ale kryté plechem s izolací. Napadlo mně udělat přípravek, kterým zakryji všechny otvory a jedním natlakuji. Bude to ale opruz. Něco mi tam za jízdy píská, turbo to asi nebude, nejde to s otáčkami motoru. Začínám tedy od svodů, podotýkám že nesmrděly.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 22. čen 2018 20:53 #185762

  • Woxmen
  • Avatar uživatele Woxmen
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Karma: 0
Co trubka od chladiče výf. plynů k EGR, těsní? Po dlouhé cestě nám fouklo na T5 BNZ těsnění u toho chladiče a syšelo/pískalo to. Btw. neví někdo jestli jde vyndat EGR bez toho aby se muselo hnout s chladičovkou nebo ventilátorem? Dnes jsem se s tím narychlo mordoval a nemohu se dostat na ten zadní šroub (blíž k motoru) co drží trubku k EGR. Respektive dostanu, ale vadí mi ventilátor.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 25. čen 2018 07:52 #185786

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 82
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Tak přes víkend jsem vyměnil váhu vzduchu, byla zoxidovaná a ukazovala nesmyslné hodnoty a pískání je pryč. Na trubky a těsnění se teprve chystám.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 17. srp 2018 13:55 #186724

  • lkas
  • Avatar uživatele lkas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
ahoj, tak po 4 letech a 100tis. na origo litinovych svodech od VW uz zase praskly...(motor BNZ)...

Auto Jarov chce 21 za material a 10 za praci a jeste strasi, ze jestli se zalomi sroub tak si budu muset priplatit za opravu hlavy motoru...

Dalsi nabidka od neznackoveho 11 material a 10 za praci...

mam nekde sanci to sehnat levneji? Prosim doporucte nekoho kolem Prahy

dik
Pavel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 26. lis 2018 18:52 #189408

  • Tali
  • Avatar uživatele Tali
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 26
  • Karma: 0
Ahoj, věděl by někdo o někom (nebo servisu) v Liberci a okolí, kdo by se mi mohl podívat na (pravděpodobně) prasklé svody a případně kde nechat zavařit? Díky moc.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 23. úno 2019 15:34 #190825

  • lajosek2
  • Avatar uživatele lajosek2
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 23
  • Karma: 1
Servis v Turnově, mám tam v plánu také zajet. V časopisu Svět motorů v čísle 49/2017 o něm psali, umějí komplet všechny neduhy na těchto motorech.
autoskloturnov.cz/autoservis/
lajosek2
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 13. bře 2019 20:59 #191128

  • Hrocht.5
  • Avatar uživatele Hrocht.5
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Ahoj Jarku,sim tě myslíš ze se výměna svodů da zvládnout doma v garáži?Dik Mirek.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 17. zář 2019 20:50 #194415

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 386
  • Obdržená poděkování 44
  • Karma: 5
Tak záleží na tom jak máš tu garáž vybavenou,pokud máš alespoň golu,sadu klíčů,sadu torxů a hvězdiček,nějaký ty kleště,vrtačku,panenku na přizvednuti auta tak by to asi šlo,hlavní vlastnost je mít šikovný ruce,nejlíp vlastní.

Já sem se dneska,po delší době co mi při zátahu hodně začalo pískat turbo a občas zasmrděl vejfuk z topení,dokopal k tomu abych to řešil,začal sem odstrojovat všechno co zvrchu prekáží,po cca hodině už sem koukal na svody a vidím že na pátým válci nevidím horní šteft a všechno kolem je černý od sazí,tak sem si lehce oddychl,tě by ty litinový svody mohli bejt dobytý,po další cca hodině a lámání rukou při povolování turba sem zalomil dva šrouby v turbu,i když sem se snažil všechny šrouby nejdřív stříknout uvolňovacím sprejem,tak tyhle prostě neba ne povolit,nakonec povolili,ale hned pod hlavou,takže pecka,přidělaná práce na dvě hodiny,odvrtat to kloudně nešlo,šrouby jsou matroš jako prase,nakonec sem to nějak přepral,všechno ocistil.
Koukám na tu hlavu kde chyběl šteft a ejhle zalomenej,myslel sem že mě trefí,tak v rámci cesty na oběd sem se stavil v práci pro vrtačku s úhlovým převodem aby se mi tam líp vrtalo,při tom vrtání se zbytek šteftu zašrouboval až na doraz a samozřejmě nechtěl ven vytahovákem,takže opatrňe a s napětím převrtat a opatrně vzít závitníkem,naštěstí se to povedlo,všechno sem očistil.
Začal skládat ježka v kleci,dotahnul turbo,to je taky zážitek a začal dotahovat svody,samozřejmě aby to nebyla taková pohoda,poslední šteft,samo že na 5. válci ale spodní,lup křup a byl v háji, ....... No přiznám se nás*alo mě to neuvěřitelně,tak sem se chvíli vydejchal a zase to začal demontovat,ale už sem neměl ostrý vrtáky,tak budu pokračovat třeba zítra,tak doufám že se to povede abych nemusel sundávat hlavu,to by mě fakt trefili.
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 2011 :-) ji
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 2,5 TDI svody výfuku 19. zář 2019 16:58 #194457

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 372
  • Obdržená poděkování 24
  • Karma: 5
Já musím říct na téma svody že mám ty litinové koupené z inzerce na motoru Axe. Bez jediného problémů, žádná zvýšená hlučnost ,auto jede výborně ,mám je tam asi 3 výměny oleje takže cca 45 tisíc km
Dělal jsem mimo moje ještě 3 auta a nikde žádný problém s povolením, všude jsem dal zpět nové matky , závity potřel pastou na výfuky,
Na mém autě jsem v čase problémů s motorem měl turbo a svody venku asi 3x a vždy demontáž i montáž v pohodě.
Všechno jde povolit malou golou a je vhodná i proto že se s ní všude dostanete.a stačilo skutečně jen povolit a pak to šlo rukou točit bez problémů. To samé na Turbu.... Tam je vhodné mít čistě ty prohlubně v hlavách šroubů a přesný klíč.... Čína nevhodná..... Má vůli a má snahu ten šroub strhnout.... Zkušenost.
Na diesel power fóru jsem četl že to někdo rozebíral po někom a byly tam matky obyč a taky trhal stefty.... Inu co dělat všechno chce svoje....
Sice to stojí peníze ale řeší to dost problémů..... Myslím že ten šroub na Turbu stal jeden kolem 100 Kč..... Už nevím přesně..... Ale pořád si myslím že je to lepší řešení než pak řešit ukroucenej.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW (zatím)
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.230 sekund

Login